smash91
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Sob 11:02, 01 Kwi 2006 Temat postu: Kolejny Update :( |
|
|
[QUOTE=Dr. Omader]Kilka tygodni temu CipSoft poinformował wszystkich, że nowy update poszerzy świat Tibii o wyspy tropikalne, które podróżnicy odkryli na południowy wschód od tiquandy.
Przez najbliższy czas na stronach fanowskich będą pojawiać sie informacje o nadchodzącym update. Tym razem tibia.pl dostała pierwszeństwo w zamieszczeniu pewnych informacji. W nastepnych tygodniach nowe informacje znajdziecie na pozostalych stronach fanowskich.
Na jednej z dwunastu wysp archipelagu ku niebu ulatuje chmura dymu z wielkiego wulkanu, który śpi niespokojnie zbierając siły do jakiejś potężnej erupcji
[CENTER][/CENTER]
Na tejże wyspie, nie bacząc na niebezpieczeństwa, okrutni piraci wybudowali swoja kryjówkę, gdzie trzymają zrabowane skarby.
[CENTER][/CENTER]
Ukryty głęboko pod ziemia skarbiec kryje w sobie wielka fortunę. Wielu próbowało położyć na tym swoja łapę, jednak słuch po nich zaginał. Piraci dobrze wiedzą jak strzec swego, a obcych traktują jak zwierzynę łowną.
[CENTER][/CENTER]
Jednak czymże by byli piraci bez swojego statku, na którego maszcie powiewa czarna flaga z czaszka i skrzyżowanymi kośćmi? Piracki galeon sunie przez tibijskie wody siejąc postrach wśród wszystkich jednostek handlowych. Teraz podróże statkami nie są juz bezpiecznie. Każdy statek może zostać zaatakowany przez piratów, wiec gracze podróżujący droga morska powinni być zawsze gotowi na najgorsze. Na zdjęciu poniżej widać ten złowieszczy statek zakotwiczony niedaleko kryjówki piratów...
[CENTER][/CENTER]
...zapewne po to, aby rozładować lupy, na których jeszcze są świeże ślady krwi ich poprzednich właścicieli.
[CENTER][/CENTER]
Technika gry zostanie znacząco zmieniona.
Aby wyrównać szanse wszystkich graczy i rozprawić się z problemem dzielenia kont, wprowadzony zostanie system anty-PG. Po trzech godzinach gry, postać zacznie zdobywać tylko połowe doświadczenia. Po następnych dwóch, postać będzie tak wyczerpana fizycznie, że otrzymywane ciosy będą odbierać znacznie więcej punktów życia. Po siedmiu godzinach gry, gracz przestanie otrzymywać punkty doświadczenia a wszystkie jego ataki będą o polowe słabsze. Aby cofnąć skutki tych restrykcji trzeba będzie się wylogować na dwa razy krótszy czas, niż było się online, czyli za każdą godzinę online, trzeba odczekać 30 minut. Jeśli gracz położy postać do łóżka, to czas ten zostanie skrócony do 15 minut za każda godzinę.
Ponadto zostanie wprowadzone nowe zabezpieczenie konta. Wszyscy posiadacze Premium Account, będą mogli tak skonfigurować konto, że na jego postacie będzie można się normalnie logować tylko z określonych adresów ip. Aby zalogować się z adresu, który nie został wpisany na listę, gracz zostanie poproszony o podanie hasła konfiguracyjnego. Co to takiego? Otóż każdy posiadacz konta zostanie poproszony o założenie dodatkowego hasła, które będzie wymagane tylko na tibia.com w celu uwierzytelnienia wprowadzonych zmian. Hacker nie będzie mógł zmienić hasła, które trzeba podać podczas logowania, jeśli nie będzie znal hasła konfiguracyjnego. Według CipSoftu system ten znacząco utrudni zadanie hackerom. Ponadto na tibia.com, w my account będzie dostępna lista adresów ip, z których logowano się na konto, wraz z data zalogowania i czasem spędzonym w grze. W ten sposób gracze będą mogli kontrolować kiedy i skąd logowano się na ich konta.
Jakby tego wszystkiego było mało, wraz z updatem powstaną dwa nowe serwery, z nowym typem rozgrywki. Na razie podano tylko oznaczenie "Spvp" nie podając żadnych szczegółów. Więcej na ten temat dowiecie sie już wkrótce![/QUOTE]
Post został pochwalony 0 razy
|
|